Paul Gascoigne: "Alcoolul m-a f?cut s? cred c? papagalii de juc?rie erau reali"

Fostul interna?ional englez Paul Gascoigne a declarat c? în perioada în care era dependent de alcool a devenit atât de confuz ?i rupt de realitate, încât a ajuns s? cread? c? doi pagagali de juc?rie erau adev?ra?i ?i îi considera cei mai buni prieteni din lume, conform celor declarate in "The Telegraph".

Fostul mijloca? al lui Newcastle United, Tottenham Hotspur, Middlesbrough, Everton, Lazio and Rangers a m?rturisit c? anul 2008 a fost "cel mai urât" din via?a sa ?i a povestit cum, timp de ?ase s?pt?mâni, a ajuns s? consume sute de sticle de vin ?i de gin: "Nu îmi mai amintesc exact la cât timp dup? opera?ie am dat pe gât primul pahar. Era în preajma s?rb?torilor de iarn? ?i sim?eam nevoia s? beau. Am ajuns s? golesc sticle întregi de vin, iar apoi trecem pe gin. Cu toate acestea, nu reu?eam s? m? îmb?t".

Gascoigne a mai spus c? în acea perioad? a prizat ?i cocain?, fapt care l-a bulversat atât de puternic, încât a crezut c? cei doi papagali de juc?rie pe care îi avea erau adev?ra?i: "Era vorba despre doi papagali de juc?rie care puteau s? reproduc? sunetele pe care le înregistrau. La un moment dat, aveam impresia c? erau singurii oameni care vorbeau cu mine. Am început s? cred c? cei doi papagali erau adev?ra?i, iar o dat?, chiar am comandat trei halbe de bere, una pentru mine, ?i dou? pentru ei".

Fostul fotbalist a povestit cum, într-o zi, l-a sunat pe tat?l s?u pentru a-l anun?a c? joac? ?ah cu fo?tii pre?edin?i ai Statelor Unite, George Bush ?i Bill Clinton, în fa?a unei mul?imi la Madison Square Garden: "Numai Dumnezeu ?tie cea a fost în capul meu la acea vreme. Nici m?car nu aveam o tabl? de ?ah. L-am sunat pe tata ?i i-am spus c? m? preg?tesc pentru o partid? de ?ah cu Bush ?i Clinton. Tr?iam într-o lume imaginar?".

"Gazza", acum în vârst? de 41 de ani, sus?ine c? se afl? în proces de reabilitare ?i c? nu a mai consumat alcool în ultimele trei luni: "Eram la un pas de abis, dar acum viitorul pare a fi unul bun pentru mine. Nu pot s? afirm c? nu voi mai bea niciodat?, îns? pot s? spun c? azi nu am b?ut ?i nici mâine nu o voi face".

Ceea ce l-a determinat pe fostul erou al suporterilor englezi s? devin? un alcoolic a fost opera?ia pe care a suferit-o stomac, dup? c? i-a fost descoperit un ulcer foarte avansat.

"Nu-mi aduc aminte cu exactitate de ce am b?ut prima sticl? dup? opera?ie - sau de ce. ?tiu doar c? eram deprimat din cauza opera?iei, c? era Cr?ciunul ?i c? vroiam s? beau ceva. Am b?ut ni?te pahare de vin ?i totul a plecat de acolo.", a rememorat Gascoigne momentele prin care a trecut, pentru sursa citat?.

"Problema b?utului se agrava din ce în ce mai mult, beam vin sticl? dup? sticl?, la care ad?ugam ?i câte o sticl? mic? de gin de la minibar. Dar nu m? îmb?tam. Alcoolicilor le e greu s? se îmbete. Dup? aceea mi-am luat un joc Nintendo ?i am început s? m? joc la propriu în continuu, 24 de ore pe zi ?i 7 zile pe s?pt?mân?. Pur ?i simplu nu dormeam deloc."

Într-un final, familia lui Gascoigne l-a salvat, nu f?r? opozi?ie din partea emblematicului fotbalist, ?i l-a internat într-o clinic? de reabilitare a lui Tony Adams, fost coleg al lui "Gazza" la reprezentativa Angliei.

No comments: