Michael Phelps a fumat canabis

Publica?ia News of the World a aflat c? Michael Phelps a fumat canabis la o petrecere ce a avut loc în data de 6 noiembrie 2008, prezentând ?i o fotografie cu sportivul consumând stupefiantul.

Potrivit revistei News of the World, Phelps a ap?rut neanun?at la petrecerea unor studen?i de la universitatea South Carolina din ora?ul Columbia, venind în vizit? la Jordan Matthews, o student? cu care se întâlnea în secret. Michael Phelps a consumat o cantitate mare de alcool ?i atunci când un student i-a oferit canabis, nu a refuzat.

GOLDEN BOY: Phelps at Beijing

Multiplul campion olimpic la nata?ie, Michael Phelps, ?i-a cerut scuze pentru comportamentul s?u: "Am avut o conduit? regretabil? ?i am gre?it. Am 23 de ani ?i, în ciuda reu?itelor mele în bazin, m-am comportat imatur ?i necorespunz?tor. Conduita mea nu a fost cea pe care publicul o a?teapt? de la mine. De aceea, îmi pare r?u. Le promit fanilor mei ?i publicului c? acest lucru nu se va mai întâmpla"

Exista insa o problema: regulamentul Agentiei Mondiale Antidoping prevede o suspendare de patru ani pentru sportivii care consuma stupefiante

No comments: