” În 2009 cel mai greu meci este cu noi în?ine! ” - acesta este mesajul noii campanii de promovare URSUS, sponsor principal al echipei nationale a Romaniei. Nu are rost sa dezbat cata dreptate au sau de unde s-au inspirat...

Campania Ursus ruleaza pe TV, online prin site-ul dedicat www.ursusfotbal.ro, pe panouri gigant, in presa scrisa, pe strada si in tribune.
Spotul TV "Provocare", care sustine campania a fost realizat in versiuni de 40 si de 30 de secunde si ii are ca actori principali pe jucatorii Nationalei : Mutu, Marica, Goian si Tamas.
Conform unei estimari facute anul trecut, inaintea Campionatului European de Fotbal, de catre Raiffeisen, echipa nationala a Romaniei valoreaza 87 milioane de euro.
Spotul TV "Provocare", care sustine campania a fost realizat in versiuni de 40 si de 30 de secunde si ii are ca actori principali pe jucatorii Nationalei : Mutu, Marica, Goian si Tamas.
Conform unei estimari facute anul trecut, inaintea Campionatului European de Fotbal, de catre Raiffeisen, echipa nationala a Romaniei valoreaza 87 milioane de euro.
Piata berii a valorat anul trecut circa 1,6 mld. euro, in crestere cu peste 10%.





No comments:
Post a Comment