Francoise Boufhal - Big Boobs WAG for Rio Ferdinand

sexy_closet_raider_sneak_peek_119431_5.jpg

Francoise BoufhalDupa ce nu a avut prea mult succes sa devina model din cauza sanilor prea mari, frumoasa Francoise Boufhal l-a cucerit pe starul lui Manchester United, Rio Ferdinand, scrie "The Sun".

Se pare ca fotbalistul a hotarat ca focoasa bruneta sa devina vedeta aleasa pe coperta publicatiei 28H Maxim. Norocoasa a fost aleasa dintre sutele de modele la Rio de Janeiro. "Cand am implinit 16 ani nu m-am mai dus la castinguri pentru teatru si televiziune pentru ca de fiecare data ma respingeau. Singurul motiv era silueta mea destul de neobisnuita pentru o tanara", isi aminteste Francoise.

"Acum sunt o fata 28H. Peste tot pe unde am fost mi s-a spus ca sunt prea "bine pregatita" si nimeni nu a stiut sa-mi dea un loc pe masura mea. Am incercat sa obtin un rol intr-o reclama de lenjerie intima, dar sanii mei erau prea mari. Am primit multe oferte, dra trebuia sa apar topless si nu imi doresc asa ceva. A fost foarte frustrant, dar m-au facut sa-mi doresc si mai mult sa devin cunoscuta. M-am gandit ca pana la urma o sa gasesc un rol si pe masura mea", a mai adaugat tanara, citata de "The Sun".

Cunoscut ca un devorator de femei, funda?ul lui Manchester United a c?zut în mrejele focoasei Francoise Boufhal. Frumoasa prieten? a fotbalistului se plânge c? g?se?te cu greu m?sur? pentru sutien.

2.jpg
3.jpghttp://d.yimg.com/kq/groups/22041275/homepage/name/993943?type=sn

francoise_boufhal_081 francoise_boufhal_08francoise_boufhal_10francoise_boufhal_13francoise_boufhal_16francoise_boufhal_45francoise_boufhal_471francoise_boufhal_19francoise_boufhal_20francoise_boufhal_461francoise_boufhal_531francoise_boufhal_54


No comments: