Bozovic pleac? in sfarsit de la Rapid, pentru c? a fost evacuat din cas? datorita neachitarii chiriei!

Situa?ia Rapidului este din ce în ce mai dificil?. Dup? ce juc?torii nu ?i-au primit luni de zile salariile, din cauza dificult??ilor financiare, unul dintre ei, Vladimir Bozovic, se treze?te în strad? împreun? cu so?ia ?i copilul deoarece clubul nu i-a mai achitat chiria de patru luni.

Interna?ionalul muntenegrean, care locuie?te împreun? cu so?ia ?i copilul s?u, care are 2 luni, într-un apartament pentru care chiria era pl?tit? de FC Rapid, amenin?? c? în situa?ia actual? este decis s? p?r?seasc? echipa ?i chiar s? renun?e definitiv la fotbal.

Problemele de acest gen nu sunt o noutate la Rapid. Mai multi fotbalisti au fost evacuati in trecut si s-au mutat temporar in cantonamentul de la baza Pro Rapid.

De asemenea, brazilienii Carlos Cesinha si Juliano Spadacio au ramas fara gaze in locuintele inchiriate de la Constantin Zotta.

"Acum sunt în apartament, dar vineri voi pleca în Muntenegru. Am vorbit cu proprietarul ?i mi-a spus c? mâine trebuie s? p?r?sesc apartamentul, pentru c? nu a mai încasat chiria de 4 luni. Nu pot s? stau în strad? cu so?ia ?i copilul. Nu m? mai întorc, pentru c? nu am unde s? stau. Vreau s? m? las de fotbal, dac? am ajuns în aceast? situa?ie. I-am spus lui Sichitiu c? proprietarul mi-a cerut s? plec, dar a zis c? nu are bani s? pl?teasc?", a spus Bozovic, la GSPTV.

Joi, Vladimir Bozovic nu s-a prezentat la antrenamentul Rapidului.

No comments: