La Dinamo se stie: Va veni Andone, cand va pleaca Rednic

Mircea Rednic nu poate sta linistit prea mult. De data asta, Mircea Rednic, a semnat cu FC Bruges un precontract valabil din var?. Dup? Ladislau Bölöni, care este lider în campionat cu Standard Liège, un alt antrenor român, Mircea Rednic, va prelua o forma?ie de top din fotbalul belgian, FC Bruges, semn ca antrenorii romani sunt la mare cautare in Belgia.Oficialii nu au stat prea mult pe gânduri când a venit vorba s?-i g?seasc? “Puriului” un înlocuitor. Solu?ia a venit din Arabia Saudit?: Ioan Andone, antrenorul lui Al Ettifaq. Contactat de conducerea lui Dinamo, “F?lcosul” s-a ar?tat dispus s? renun?e la angajamentul avantajos ?i s?-i ia locul prietenului s?u pe banca “alb-ro?ilor”. Pân? la urm?, analizând mai atent condi?iile desp?r?irii de Rednic, c?ruia ar fi trebuit s?-i ofere nu mai pu?in de 1.000.000 de euro, pentru ruperea unilateral? a contractului, ac?ionarii au hot?rât s?-l repun? în func?ie pe “Puriu”, îns? mutarea e valabil? pân? la primul pas gre?it.

Mircea Rednic viseaz? de mai mult timp la un angajament în campionatul belgian, pentru a fi mai aproape de familia sa, care locuie?te în ora?ul Liège, acest lucru cânt?rind decisiv în decizia sa de a semna cu gruparea FC Bruges (locul trei dup? 26 de etape, la 11 puncte de lider). “Puriul” se va întoarce îns? în Belgia ca adversar al forma?iei Standard Liège, pentru care a evoluat timp de cinci sezoane, în perioada 1991-1996.
Prea bine nu sta nici Victor Pi?urc?, antrenorul reprezentativei nationale a României,
care sugereaz? si el c? va p?r?si na?ionala dac? nu ia ?ase puncte din “dubla” cu Serbia (Constan?a, 28 martie) ?i Austria (Klagenfurt, 1 aprilie).
Victor Pi?urc?, selec?ionerul României, se gânde?te s? renun?e la na?ional? în cazul în care tricolorii nu câ?tig? ?ase puncte din “dubla” Serbia - Austria, din preliminariile CM 2010. Pi?i a sugerat acest lucru într-un interviu: “Mi-am dorit s? r?mân mai mult timp la na?ional? atunci când mi-am negociat contractul, îns? cei de la FRF au alt? viziune ?i v?d c? acum au ajuns la vorba mea. Poate vor s? schimbe genera?iile cu o alt? conducere tehnic?. Eu am început reconstruc?ia echipei de când am venit aici. Am adus mul?i juc?tori noi, unii s-au integrat, cu ei s-au ob?inut rezultate. Dar se poate ?i f?r? mine”.

No comments: