Andra Mandache - baschetbalista sexy din Italia

Andra Mandache este una dintre cele mai bune juc?toare de baschet din campionatul italian, si evouleaza pentru Acetum Cavezzo. Andra Simina Mandache, în vârst? de 28 de ani este n?scut? la Arad si i-a fermecat pe italieni cu formele ei apetisante. Provine dintr-o familie de sportivi, tat?l s?u fiind un fost juc?tor ?i acum antrenor de baschet, mama, antrenoare de handbal, iar fratele s?u, Andrei Rare? cu o experien?? în NCAA la Winchendon (Massachussets). Ca totul s? fie complet ?i viitorul so? al Andrei Simina joac? baschet pentru echipa din prima lig? na?ional?, CS Otopeni.

Am început baschetul la vârsta de 13 ani ?i am debutat în prima lig? la 15 ani. Aveam deja 1.84 de metri ?i jucam pe post de pivot. În 2002, am f?cut una din cele mai dificile alegeri din via??, transferându-m? la o echip? din str?in?tate, la Ruzomberok în Slovacia, una dintre cele mai puternice echipe ale momentului. Dup? câteva luni m-am transferat la Spezia (Italia). Acolo mi-am dat seama c? baschetul avea s? fie viitorul meu”, spune Andra Mandache pentru sports.it.

valeria%20zanoli.jpg

Andra Mandache s-a dezbracat (prima data) alaturi de colegele de echipa pentru un scop caritabil: “Spitalul din Cavezzo avea nevoie de o ambulan??".

Fetele de la Viareggio, ?i mai curajoase

No comments: