Alexandra Derevici - Stirile Sportive Sport.ro decoltate!


Alexandra Derevici, frumoasa prezentatoare Sport.ro joaca handbal in fiecare saptamana, iar dupa cele 2 ore pe care le petrece in sala se simte excelent.
Fosta handbalista, Alexandra nu a renuntat la sportul cu mingea, chiar daca sunt peste zece ani de cand nu a mai jucat handbal in competitii oficiale. Frumoasa prezentatoare mai are un motiv pentru care nu renunta la handbal pentru nimic in lume – colegele nu joaca fara ea.

Alexandra Derevici este fiic? de handbalist, pasionat? de sport. A fost portar de handbal pîn? in anii de liceu, dar s-a retras dup? ce ?i-a dat un deget peste cap ?i a stat trei s?pt?mâni cu mîna în ghips. Dup? ce a f?cut carier? în departamentul vînz?ri al Pro TV, Alexandra Derevici a început o nou? experien??.

Cum a ajuns prezentatoare? "Pur si simplu din intamplare. Lucram in echipa de vanzari a Pro TV cand colegii de la sport.ro mi-au propus sa particip la un casting. Nu eram chiar nepregatita, terminasem Jurnalismul, iar sportul a fost dintotdeauna prezent in viata mea. Insa propunerea asta tot a fost o schimbare de 180 de grade. M-am simtit ca Surya Bonaly inainte de a executa pentru prima oara faimosul backflip, saritura care ulterior a devenit marca ei inregistrata. Iata ca nici eu nu am cazut la "backflip-ul meu" si sper sa devin si mai buna." - a declarat Alexandra Derevici pentru FHM.
Renault F1
Renault F1
Renault F1

alexandra derevici alexandra derevici alexandra derevicialexandra derevici alexandra derevici alexandra derevici alexandra derevicialexandra derevici alexandra derevici alexandra derevici

No comments: