Stuart Slann, suporter Man Utd, victima unei farse a fanilor lui Liverpool

Un suporter al echiei Manchester United a f?cut o c?l?torie de 643,6 kilometri pentru a se întâlni cu o femeie pe care o cunoscuse pe Internet, îns? la destina?ie a realizat c? a fost victima unei farse a fanilor forma?iei Liverpool, informeaz? “Daily Mail”.

Potrivit sursei citate, Stuart Slann, în vârst? de 39 de ani, s-a deplasat din Sheffield la o ferm? din Sco?ia, crezând c? o va întâlni pe femeia cu care flirtase pe site-ul Facebook timp de mai multe s?pt?mâni. Slann, care este c?s?torit, a ajuns la presupusa adres? a "Emmei", îns? nu a g?sit-o pe aceasta. Dup? trei ore ?i jum?tate de a?teptare, el a fost sunat de doi suporteri ai echipei Liverpool pe care îi cunoscuse într-o vacan?? în Cancun, Mexic, in noiembrie anul trecut. Cei trei si-au petrecut timpul certandu-se din cauza echipelor lor preferate, rivale inversunate in campionatul de fotbal englez. Cand s-au intors in Anglia, cei doi amici au pus la cale planul de a-l umili pe Slann, creand un cont fals pe Facebook si pretinzand ca acela apartine unei femei din Scotia, pe nume Emma, care i-au spus c? Emma nu exist? ?i c? a fost victima unei farse.

Cei doi fani au înregistrat convorbirea cu Stuart Slann ?i au postat-o pe YouTube ?i pe Facebook, al?turi de o fotografie stanjenitoare a barbatului. Sotia lui Stuart Slann, Louise, in varsta de 32 de ani, a descoperit astfel ca jumatatea sa vroia sa o insele si a pus capat casniciei.

"Credeam c? aceast? femeie chiar exist?, nu aveam îndoieli. Am condus timp de nou? ore, iar când am ajuns la ferm? am primit un SMS în care «ea» îmi scria c? înc? este la munc?. Apoi, peste trei ore ?i jum?tate, când am fost sunat ?i mi s-a spus c? a fost o fars?, m-am sim?it oribil. Poate dac? mi-ar fi cerut s? merg pân? la Manchester, Leeds sau Liverpool nu ar fi fost atât de r?u ?i poate a? fi fost amuzat de situa?ie. Dar faptul c? m-au pus s? m? deplasez pân? la Aberdeen a fost o dovad? de cruzime", a declarat Slann.

No comments: