Cosmin Ol?roiu demis si repus in functie de regele Arabiei Saudite

GSP TV anun?? c? Ol?roiu a fost repus în func?ie la interven?ia Regelui Arabiei Saudite! De?i a fost demis de pe banca lui Al Hilal ca urmare a unui conflict pe care l-a avut cu oficialii Federa?iei Arabiei Saudite, se pare c? fostul tehnician al Stelei va reveni pe banca arabilor.

Ca urmare a deciziei repunerii în func?ie a lui Ol?roiu, Regele Arabiei Saudite i-a obligat pe membrii Federa?iei s?-?i cear? scuze fa?? de antrenorul român, pentru decizia ini?ial? a alung?rii din ?ar?!

Echipa saudit? antrenat? de Cosmin Ol?roiu ?i la care este legitimat Mirel R?doi, Al Hilal, a câ?tigat, vineri, Cupa Coroanei Prin?ului, dup? ce a învins în final?, scor 1-0 dup? prelungiri, forma?ia Al-Shabab.

"M-a deranjat c? fotbali?tii mei din afara lotului n-au fost l?sa?i s? intre pe teren s? s?rb?toreasc?, cînd pe mine m? felicitau sute de oameni coborî?i pe gazon cu plase în mîn?, ni?te indivizi pe care nici nu îi cuno?team!

Mie nu mi s-a p?rut normal, a?a c? am plecat. Dac? lor li se pare normal, s? fie s?n?to?i, nu m? intereseaz?. Nu ?tiu dac? voi continua aici. Am fost sunat de cei de la Al Ahly s? vin la ei, iar eu le-am reamintit c? avem meci direct s?pt?mîna viitoare.

Se dore?te îndep?rtarea mea de aici! Nici vorb? s? fi aruncat acel tricou precum sus?ine Federa?ia, eu doar l-am dat cuiva. Foarte bine dac? m? interzic în ?ar?, eu cînd am ceva de zis voi zice, dac? m? dau afar? e foarte bine. E foarte bine...", a mai declarat Ol?roiu la GSP TV.

Presa saudit? a anun?ase, ast?zi, c? Ol?roiu a fost demis, vineri sear?, de la Al Hilal, pentru c? dup? partida cu Al-Shabab, din finala Cupei Coroanei Prin?ului, a avut un conflict cu oamenii de ordine, a aruncat tricoul de câ?tig?tor ?i nu a participat la festivitatea de premiere.

"Era cald, eram transpirat, ce dac? am scos tricoul? Tricoul mi l-a ?i cerut cineva, nu mai ?tiu ce am f?cut cu el, dar au f?cut ei tam-tam pe la televiziuni c? vezi doamne ce am f?cut eu", a punctat fostul tehnician stelist.

Ol?roiu a comentat ?i informa?iile potrivit c?rora Federa?ia din Arabia Saudit? ar fi dat un comunicat prin care îi interzice s? mai antreneze în aceast? ?ar?. "Nu cred c? au dat a?a ceva, sau dac? au dat s-au gr?bit. Din câte am în?eles, gestul meu e considerat o insult?, dar nu am insultat pe nimeni, doar am plecat pentru c? noi am fost cei insulta?i", a subliniat Ol?roiu.

Antrenorul român a precizat c?, dup? ce Al Hilal a câ?tigat Cupa Coroanei Prin?ului, le-a comunicat oficialilor de la club c? va p?r?si echipa, din cauza tuturor piedicilor care i se pun ?i a faptului c? se simte vânat.

"Eu tot timpul am spus ce gândesc ?i lor nu prea le convine. Asear? i-am anun?at c? nu voi mai continua, s? g?seasc? alt antrenor. Dup? aceea au venit la mine ?i m-au rugat s? m? mai gândesc. Avem multe probleme, dac? ieri mi-au luat juc?torii la na?ional? ?i mi-i dau cu dou? zile înainte de un meci foarte important. Eu am vorbit ?i pe aici nu e bine, dar nu e nimic din ce se speculeaz?. Eu sunt foarte lini?tit. Am un contract, sunt ni?te termeni care trebuie discuta?i", a punctat tehnicianul român.

Cosmin Ol?roiu a mai spus c? informa?iile privind o interven?ie a regelui Arabiei Saudite în favoarea sa sunt pure "inven?ii" ?i a ad?ugat c? a fost deja contactat de oficialii clubului Al Ahl, din Emiratele Arabe Unite, pentru a prelua func?ia de antrenor principal.

Imediat dup? terminarea partidei cu Al-Shabab, în timp ce juc?torii mergeau spre festivitatea de premiere, Cosmin Ol?roiu a intrat în conflict cu oamenii de ordine din stadion, pentru c? ace?tia nu le-au dat voie juc?torilor lui Al-Hilal, care au fost în tribune, s? participe la premiere.

Cosmin Ol?roiu s-a enervat ?i s-a luat la ceart? cu agen?ii de paz? ?i apoi a plecat spre cabine, aruncând ?i tricoul de câ?tig?tor, pe care era inscrip?ionat portretul prin?ului în cinstea c?ruia se organizeaz? cupa. Tehnicianul nu a participat nici la festivitatea de premiere, iar sâmb?t? s-a anun?at c? el a fost demis.

Federa?ia de Fotbal din Arabia Saudit? a anun?at c? decizia de a-l demite pe Cosmin Ol?roiu de la Al-Hilal îi apar?ine ?i c? tehnicianul nu va mai avea voie niciodat? se antreneze în campionatul saudit din cauza comportamentului s?u.

Echipa preg?tit? de Cosmin Ol?roiu, Al-Hilal, la care Mirel R?doi a fost titular, a câ?tigat, vineri, Cupa Coroanei Prin?ului, impunându-se în final? în fa?a grup?rii Al-Shabab, scor 1-0, dup? disputarea prelungirilor. Unicul gol al meciului a fost marcat în minutul 114 de Fahed Al-Mofarij.

Cosmin Ol?roiu a ajuns la Al-Hilal în luna iunie a anului 2007, iar de atunci a reu?it s? câ?tige, în afar? de trofeul adjudecat vineri, un titlu de campion, dar ?i înc? o Cup? a Coroanei Prin?ului, ambele în 2008.

No comments: