Corina Caragea - Stiri Sportive ProTV - vacanta de iarna

Corina Caragea - prezentatoarea stirilor sportive la ProTV, si-a sarbatorit ziua de nastere, dar si Revelionul in Emiratele Arabe. Timp de o saptamana, stirista a experimentat temperaturile extreme trecand de la clima calda din desert la cele minus 4 grade din incaperile in care arabii au creat atmosfera iernilor europene.

Mi-am petrecut vacanta pe plaja, dar si pe partie, unde m-am dat cu saniuta. Am fost la cumparaturi in cel mai mare mall din lume, pe patinoar, iar apoi printre rechini, la cel mai mare acvariu din lume. M-am plimbat cu autobuzul printre zgarie-nori, macarale si moschei, cu Abra - un taxi pe apa, sau pe camila. In Emiratele Arabe Unite a fost vacanta perfecta.”, a povestit Corina Caragea, pentru Libertatea.

No comments: