Laura Esposto a hotarat ca „Fotbali?tii englezi sunt be?ivi”

Angajat? de postul de televiziune Channel Five, frumoasa Laura Esposto a uimit întreaga Mare Britanie cu talentul ei de prezentatoare, dar ?i cu sex appeal-ul ei debordant. A devenit în nici jum?tate de an cel mai reu?it „transfer” al englezilor din Italia.

Cu ea la pupitru, ?tirile sportive ?i meciurile din Premier League au devenit o adev?rat? pl?cere pentru insulari. „Pur ?i simplu s-a întâmplat, nici eu nu ?tiu cum. Am pozat în ?ara mea pentru o revist? cunoscut?. M-a v?zut cine trebuie ?i mi-a propus s? vin în Anglia ?i s? devin prezentatoare. Cum ei c?utau o femeie care s? nu fie numai jurnalist, ci ?i imagine a postului respectiv, am acceptat imediat oferta”, a declarat italianca pentru tabloidul The Sun.

Suporter? a lui AC Milan înc? din anii copil?riei, Laura sus?ine c? pasiunea pentru „diavolii” lui Carlo Ancelotti este cheia succesului ei profesional, acest lucru ajutând-o mult în prezentarea meciurilor din Premier League. „Sunt fan AC Milan. Înc? de când eram mic?. Dragostea pentru Milan m-a determinat s? m? uit la fotbal la TV ?i asta mi-a prins foarte bine în noul meu job, de prezentatoare a ?tirilor sportive”, explic? frumuse?ea din Peninsula.

Evident, Laura Esposto are ?i un favorit din fosta trupa câ?tig?toare a Ligii Campionilor: „Kaka, fire?te! ?tiu c? toat? lumea ?ine cu Kaka, dar el este cel mai bun. Nu este numai un juc?tor de excep?ie, dar ?i un tip foarte dr?gu?. Este un familist, nu are vicii. Spre deosebire de juc?torii englezi, care sunt be?ivi. ?i asta nu e bine deloc pentru s?n?tate”.

Laura Esposto Maxim - December 2007 United Kingdom

No comments: