Gigi Becali tine cu trustul lui Voiculescu - Antena 1 si GSPTV le vrea peste ProTV si Sport.ro

Se pare ca din dorinta de a tine in fiecare zi prima pagina a ziarelor / stirilor de sport si nu numai, Gigi Becali a uitat ca in urma cu ceva timp era foarte suparat pe redactorii si ziaristii lui Voiculescu.

Finan?atorul Stelei, Gigi Becali, ?i-a propus ca în cel mai scurt timp, GSP TV ?i Antena 1 s? dep??easc? rating-ul celor de la sport.ro, respectiv ProTV. Într-o interven?ie telefonic? la “Contraatac”, emisiune moderat? de Costin ?tucan ?i Decebal R?dulescu, Becali ?i-a prezentat noua sa ambi?ie, din cauza unui conflict cu jurnalistul Costi Mocanu. Declara?ia lui Becali este excep?ionala: “Mi-am pus în cap, s? ridic, s? v?d mîine dac? pot, s? verific rating-ul GSP-ului ?i al celor de la sport.ro. Am un proiect eu acuma. Vreau ca GSP-ul c? dep??easc? rating-ul sport.ro! Pentru c? sînt acolo dou? hahalere, Banciu ?la pe care am oftic? mare. Cu voi m-am mai certat, am mai l?sat-o, n-am fost a?a du?m?nos. Voi a?i mai dat înapoi, adic? a?i dat dovad? de omenie, ca s? comunic?m. B?, da e o jigodie acolo la sport.ro, pe care nu pot s?-l suport, ?i din cauza asta vreau ca sport.ro s? fie dep??i?i de voi ?i de Anten?, s? v?d dac? pot.

O s? m? duc numai la Anten?, acuma nici nu ProTV nu mai vreau s? m? duc. Nu mai vreau s? mai am nici o treab? nici cu sport.ro, nici cu ProTV din cauza lui Banciu ?i al lui Terzian. Erau prietenii mei, acum c? m-am certat cu Costi Mocanu, ?la care bag? numai strîmbe ?i Banciu numai tampenii vorbe?te. Maine sear? m? duc la Capatos, la Anten? ?i numai la GSP. Asta vreau, o s? iau eu leg?tura cu un ?ef de-al vostru, dac? pot s? ridic Antena 1 peste Pro TV ?i GSPTV peste sport.ro. Asta e ambi?ia mea!“, a spus Gigi Becali la Contaatac, pe GSP TV.

No comments: