Doua mii noua?

S-a gatat cu plugusorul, ninge pe alocuri linistit, nu dureaza prea mult din pacate, la noi zapada sufera cea mai rapida transformare, din alb imaculat in mizerie, zoaie, polei amestecat cu sare si nisip, sau “substante antiderapante” care costa exorbitant (ca doar cine pune mana pe contracte din astea stim cu totii). Oricum, iarna intotdeauna ne ia prin surprindere…

Ma bate la cap al meu prieten si co-blogger sa mai debitez cateva randuri. Ma bate la cap saracul de aproape un an. Incerca sa ma incante cu cat a crescut traficul “la noi”. Adevarul e ca om mai tenace greu cunosti, in permanenta te fredoneaza la cap, pana te convinge. Cu mine a renuntat de ceva timp...

Nu pot sa ma laud si sa ma dau rotund ca altii ca m-am scarbit si m-am retras ca un mare neinteles. Nu, doar ca daca nu traiesti din asta, apar mereu alte prioritati. Plus ca eu nu sunt atat de tenace si pasionat ca amicul mai sus amintit. Cel putin nu in ceea ce priveste blogurile.
Scurt pe doi, ca sa nu mai gargarisesc pe aratura, s-au strans atatea de cand n-am mai scartait nimic pe “hartie”, incat imi este greu sa ma adun si sa nu fiu haotic.

Au fost valize si stenograme, scandaluri si amenintari, depunctari si suspendari, participari de complezenta prin UCL. Si peste toate astea: Criza! Asta daca vorbim doar de fotbal, regele. Regele? Imparatul? E cam in curu’ gol fratilor... Cam ca in povestea aia cu “hainele imparatului”.

Noroc ca am mai dat cu ochii pe la o Olimpiada, ne-au mai ridicat fetele stacheta, noroc cu Bute ca ne tine diminetile cu pulsul ridicat, si se tine si el de Centura (usor, usor ii calca si Rechinul cu Jo Jo pe urme, Doamne Ajuta!).

Nu va promit ca voi reveni mai repede sau mai greu, dar le vom trece impreuna in revista pe toate, separat, acum ar iesi o salata totala.

A venit 2009! Doua mii noua! Si noua?

No comments: