Romanian WAG no.9 - Manechinul Roxana T?nase pentru R?zvan Coci?

Am fi tenta?i s? credem c? R?zvan Coci? duce o via?? plin? de satisfac?ii la Moscova, acolo unde evolueaz? pentru una dintre puterile campionatului ex-sovietic, Lokomotiv. Ei bine, nu este chiar a?a. Cel pu?in nu ?i pe plan amoros.

Marcatorul golului victoriei tricolore din Insulele Feroe se simte singur în Moscova. Asta pentru c? s-a desp?r?it de prietena sa de trei a
ni, Daniela. Îmi e greu s? am o prieten? aici, la Moscova, în primul rând datorit? diferen?elor de limb?. Iar în al doilea rând, trebuie s? fie o persoan? care s? aib? acelea?i idei despre via?? ca mine... Dar aici sunt ?i banii la mijloc, de aceea evit s?-mi fac o prieten? în Moscova. Pot avea surpriza s? constat c? respectiva nu m? vrea pe mine, ci are anumite interese financiare”,
explic? fotbalistul.

În plus, oricât de frumoase ?i de sexy ar fi rusoaicele, tot româncele r?mân cele mai tari pentru tân?rul nostru interna?ional. La ultimul meci al „tricolorilor”, R?zv?n Cocis a încercat s? î?i fac? o prieten? în ?ar?. Potrivit cotidianului Click!, tân?ra care i-a pus pe jar inima se nume?te Roxana T?nase ?i este manechin. A întâlnit-o înaintea partidei România-Fran?a de la Constan?a. Mai precis, în timpul unei edi?ii speciale ale emisiunii lui Dan Capatos de pe Antena1, în care au fost prezente mai multe modele, îmbr?cate în tricoul na?ionalei.

Coinciden?? sau nu, Roxanei Tanase i-a fost distribuit tocmai tricoul lui Coci?. Întors în Rusia, fotbalistul a trecut la atac, trimi?ându-i tinerei mai multe mail-uri amoroase. Degeaba, îns?! Fata nici nu vrea s? aud? de fotbali?ti. Are doar 18 ani ?i ?tie ce le poate pielea „brilian?ilor”. „E dr?gu?, e finu?. Chiar arat? bine ca b?rbat. Dar, sincer, nu prea m? atrage ideea s? m? leg de un fotbalist. Vreau s?-mi fac o carier? prin propriile mele realiz?ri, nu ca accesoriu al vreunui «briliant»”, explic? Roxana Tanase. Deh, va cre?te ?i probabil va gândi altfel...

No comments: