Trei pentru Romanian WAG no 3

Mijlocasul lui Dinamo Bucuresti, Adrian Cristea este expert si in "driblatul" femeilor! Are trei amante!!

Încurcate sunt c?ile Domnului pentru mijloca?ul lui Dinamo, Adrian Cristea! Mare crai de Ia?i ?i Bucure?ti, fotbalistul de 25 de ani are nici mai mult nici mai pu?in decât trei iubite! Denisa Nichifor, Raluca Macovei ?i Silvia Pop sunt cele trei doamne pe care le-a fermecat juc?torul atât de tare, încât a crezut c? ele nu vor afla niciodat? una de cealalt?.

Fotoreporterii Click! i-au surprins pe fotbalist ?i pe Raluca Macovei s?rutându-se în plin? strad?, la ie?irea dintr-o cafenea. “O ?tiu demult, am avut o rela?ie cu ea, de aceea am s?rutat-o când ne-am desp?r?it”, ne-a spus Adrian Cristea.

Minciuna are picioare scurte, iar Adrian Cristea a fost prins în offsaid de c?tre fotoreporterii Click! în tandre?uri cu o brunet? pe care la plecare a s?rutat-o p?tima?. Tân?ra se nume?te Raluca Macovei, e din Ia?i, ?i a intrat în lumea monden? a Capitalei, înc? din perioada în care a devenit iubita actorului Andrei Duban.

De asemenea, Raluca Macovei joac? în telenovela “Iubire ca-n filme” de la postul Acas? TV, interpretând personajul Monica. Uimitor dar adev?rat, ?i actri?a Silvia Pop, cunoscut? ca fiind fosta so?ie a lui Ioan Timofte, afirm? c? are o rela?ie cu mijloca?ul, care dureaz? de o lun? ?i jum?tate. La rândul s?u, Denisa Nichifor, o frumoas? ie?eanc? de 24 de ani, mama feti?ei, de doar o lun? ?i jum?tate, a lui Adrian Cristea, cu care acesta trebuia s? se c?s?toreasc?, i-a fost al?turi “câinelui” mai bine de patru ani.

Le-am contactat pe toate trei ?i am aflat exact cum stau lucrurile. Nici una dintre ele nu ?tia de cealalt?, totul s-a aflat din pres?. Norocul ziaristului, ghinionul fotbalistului. “Am citit ?i eu în pres? despre rela?iile lui Adrian Cristea. În via?a mea nu au ce c?uta oameni f?r? caracter ?i cu asta am spus totul. Într-adev?r el este tat?l feti?ei mele Rania-Adriana, dar eu am primit prea mult? educa?ie ?i de aceea nu vreau s? comentez în vreun fel”, a declarat Denisa Nichifor, care în momentul de fa?? locuie?te la Ia?i.

De?i la început a men?ionat c? nu ar dori s? fac? tam-tam în pres?, Silvia Pop a recunoscut într-un final c? între ea ?i “Prin?”, a?a cum este poreclit dinamovistul, exist? o rela?ie. “Suntem împreun? de o lun? ?i jum?tate, timp în care el a locuit la mine. Când am aflat de la voi c? s-a s?rutat cu o alt? femeie, am avut o discu?ie serioas? cu el. A recunoscut c? s-a s?rutat cu ea. Asear? (n.r. joi) am pus punct rela?iei”, a precizat actri?a, care spune c? nu o cunoa?te pe Raluca Macovei. “Nu ?tiu cine e Silvia Pop, cred c? nici ea nu ?tie cine sunt eu. Este adev?rat, am avut o rela?ie cu Adi, pân? de curând, dar l-am rugat s? p?str?m discre?ia pentru c? ie?isem proasp?t dintr-o alt? rela?ie ?i nu am vrut s? sufere cei dragi mie. Nu sunt genul de femeie care accept? s? stea pe locul al doilea în via?a unui b?rbat, a?a c? r?spunsul meu la întreabarea dac? am sau nu o rela?ie cu Adrian Cristea este c? suntem prieteni vechi”, a precizat Raluca Macovei.

Ce spune fotbalistul: Contact telefonic, Adrian Cristea ne-a spus: “Cu Silvia Pop am avut un început de rela?ie, dar nu a mers. Am hot?rât împreun? s? ne desp?r?im cât se poate de civilizat. M? bucur c? am cunoscut-o ?i sper s? r?mânem prieteni. Raluca Macovei este o prieten? mai veche. Într-adev?r am s?rutat-o când am plecat de la Elements. Denisa Nichifor e mama copilului meu. O respect ?i încerc s? o ajut cu ce pot, mai ales cu ceea ce ?ine de fiica noastr?. În prezent nu sunt cu nici una”.

Raluca Macovei, 27 de ani - Joac? în telenovela “Iubire ca-n filme” de pe postul Acas?. În trecut, ea a avut o rela?ie cu actorul Andrei Duban. “Am avut o rela?ie cu el. L-am rugat eu s? nu recunoasc?!”

Denisa Nichifor, 24 de ani - Este femeia cu care Adrian Cristea are o feti?? pe nume Rania-Adriana. “N-am nevoie de astfel de caractere lâng? mine!”

Silvia Pop, 30 de ani - Cocheteaz? cu actoria ?i muzica. Ea se ocup? ?i de afaceri imobiliare ?i a devenit cunoscut? în urma c?s?toriei sale cu fotbalistul Ioan Timofte. “Am stat cu el o lun? ?i jum?tate”.

No comments: