ADRIAN MUTU este preocupat mai mult de propriile afaceri decat de fotbal

Adrian Mutu este preocupat in ultima vreme mai multe de bunul mers al propriilor afaceri, decat de jocul sau care scartaie din ce in ce mai mult in ultima perioada. Adi Mutu, n-a jucat nimic la europene, desi trecuse ceva vreme de la lansarea clubului PACHA, si tot nimic nu joaca de la inceputului Il Scudetto, desi afacerea cu vinul, Il dieci di Mutu, fiind perioada culesului strugurilor, ar trebui sa mearga foarte bine...

Mai nou, face publicitate… În ?ar?, Adi Mutu are contract cu dealerul de ma?ini Cardinal Motors, fotbalistul fiind obligat s? conduc?, atunci când vine în România, doar autoturisme marca Audi, ?i face reclam? la Perenna, cea mai scump? ap? mineral? produs? în România. În Peninsul?, fotbalistul mai este una dintre imaginile firmei de echipament sportiv Mizuno. De asemenea promoveaza în Italia ?i în lume colec?iile Souvenir Clubbing. STILATE ?I ELEGANTE!

Pictorialul îl reprezint? mai degrab? pe el decât brandul: aluzii la scene de sex hard-core, ruperi în figuri, femei frumoase prin jur (pl?tite ca s? dea impresia c? sunt iremediabil vr?jite de “farmecul” lui… Tipic Adrian Mutu

Potrivit prezent?rii publicate pe site-ul oficial, « Souvenir Clubbing este un brand de haine pentru b?rba?i ?i femei din Bologna. Colec?iile sunt destinate unui public tân?r ?i foarte rafinat. »
Pe lâng? site-ul de promovare, Firma Souvenir Clubbing are ?i magazine de desfacere a hainelor în opt ??ri din lume. Surprinz?tor, România nu se afl? pe aceast? list?, format? din Italia, Fran?a, Spania, Anglia, Germania, Olanda, Libia ?i San Marino. Adrian Mutu ?i asocia?ii s?i au ales s? î?i promoveze produsele în mod agresiv pe Internet. Pe lâng? adresa de web, ace?tia folosesc ?i dou? mijloace moderne de reclam? prin intermediul unor profile publice postate pe facebook ?i myspace.














No comments: