WAG - SSP - Ioana Nut sau de ce a revenit Gabi Tamas la Dinamo

E frumoasa si practica sportul de ani de zile. Se declara o fire independenta, dar crede ca viata alaturi de un fotbalist are foarte multe parti atractive. Aceasta este pe scurt IOANA NUT, prietena - iubita - internationalului roman de la AJ Auxerre, pardon Dinamo Bucuresti, Gabi Tamas.

Ioana Nut a practicat dansurile moderne în adolescen?? ?i a f?cut parte dintr-un ansamblu coregrafic din Bra?ov. Acum a renun?at la dans ?i prefer? s? se concentreze asupra Academiei de Educatie Fizica si Sport, unde e studenta in ultimul an.

Ajungea insa la facultate doar în sesiuni, pentru c? s-a mutat al?turi de iubitul ei, în Fran?a. Poate tocmai fiind ultimul an, Gabi Tamas a ales sa joace macar acest an in Bucuresti? “Rela?ia cu cineva care e mai mereu prin cantonamente nu e una tocmai obi?nuit?. Cu timpul, îns?, te acomodezi ?i descoperi ?i multe avantaje ale unei rela?ii la distan??. Fiecare î?i poate vedea de meseria lui ?i, pe deasupra, nu intervine monotonia, lucru ce afecteaz? rela?ia multor cupluri. În ultima vreme prefer, îns?, s? fiu cât mai des al?turi de el. L-am înso?it pe Gabi Tamas în Spania când juca la Celta Vigo ?i acum la Auxerre. În ?ar? vin doar de S?rb?tori sau în perioadele în care am sesiune”, a povestit Ioana Nut în revista “Sport Magazin”.

Interna?ionalul Gabriel Tama? a debutat în tricoul lui Dinamo, în acest sezon, la partida cu Rapid, din etapa trecut?, dar dinamovi?tii au pierdut toate cele trei puncte, iar funda?ul nu a avut o evolu?ie tocmai str?lucit?. Tocmai din acest motiv acesta a decis s?-?i cheme înt?riri , chemand-o pe Ioana Nut chiar in tribuna, la partida cu Universitatea Craiova de sâmb?t?. R?mâne de v?zut dac? Ioana Nut chiar este talismanul norocos al lui Tama? sau e nevoie de ceva mai mult decât atât.

Dintre prietenele ?i so?iile juc?torilor de la na?ional?, Ioana se în?elege cel mai bine cu Oana, prietena lui Daniel Niculae. „Nu prea am avut ocazia s? le cunosc pe fete, pentru c? în ultimul timp am stat mai mult în Fran?a. La Auxerre am cunoscut-o pe Oana, prietena lui Daniel Niculae. Este o fat? deosebit?. Am stat împreun? aproape un an de zile ?i pot spune c? ne-am în?eles foarte bine“, a încheiat Ioana Nut.

No comments: