WAG Letizia Filippi - pictorial NUD


Tocmai ce s-au straduit papparazzi sa o surprinda pe iubita lui Cristiano Ronaldo in ipostaze care mai de care mai compromitatoare, ca iata in noul numar al revistei spaniole INTERVIU, a aparut un pictorial incendiar cu Letizia Filippi.

Cu ?apte ani mai în vârsta ca proasp?tul ei iubit, Letizia Filippi a devenit celebr? în anul 1994, când a ie?it pe ultimul loc pe podium la Miss Italia. A lucrat ceva timp ca model, iar acum este prezentatoare TV. A fost cuplat?, printre al?ii, cu marele Alberto Tomba ?i cu fostul fotbalist Massimo Crippa.

Dupa Gemma Atkinson ?i Nereida Gallardo, Cristiano Ronaldo are lipici numai la fete care pozeaza în costumul Evei.

Letizia Filippi a povestit cu aceasta ocazie si modul de "agatament" al lui Cristiano Ronaldo: „Ne-am v?zut pentru prima dat? într-un restaurant din insula Capri. De când am ajuns în acel local, el a început s? se dea la mine. A încercat cu fiecare ocazie ivit? s? îmi vorbeasc?, s? se bage în seam?. Când în sfâr?it i-am dat ?ansa, nu a prea ?tiut ce s?-mi zic?. Nu am ?tiut eu chiar de la început ce inten?ii are, a?a c? i-am spus c? nu vreau s? am de-a face cu el. A insistat mult s? îi dau num?rul meu de telefon, dar nu am f?cut-o. La finalul întâlnirii a ac?ionat îns? cu cap ?i i l-a cerut prietenei mele. M-a sunat ?i ne-am întâlnit”, a declarat fosta finalist? a concursului Miss Italia.

No comments: