VIRGIN MEDIA, una dintre cele mai mari companii de media din Anglia, a realizat spoturi de prezentare a tarilor participante la EURO 2008.
Pentru fiecare tara exista unul/doi jucatori emblema si bineinteles un simbol al tarii! Daca pentru Romania au fost alesi tiganii cu burta mare si lanturi groase de aur la gat, pentru Italia, a fost ales Colosseumul...
Prezentatorul seama chiar cu Borat, dupa filmul cu acelasi nume de anul trecut! Sa traiasca!
Virgin Televisions are aproximativ 3,4 milioane de abonati. Virgin Media ofera servicii de internet, telefonie mobila si fixa precum si internet si au fost discutii ca aceasta companie ar fi trebuit sa fi fost achizitionata de Carlyle Group.
Pentru fiecare tara exista unul/doi jucatori emblema si bineinteles un simbol al tarii! Daca pentru Romania au fost alesi tiganii cu burta mare si lanturi groase de aur la gat, pentru Italia, a fost ales Colosseumul...
Prezentatorul seama chiar cu Borat, dupa filmul cu acelasi nume de anul trecut! Sa traiasca!
Virgin Televisions are aproximativ 3,4 milioane de abonati. Virgin Media ofera servicii de internet, telefonie mobila si fixa precum si internet si au fost discutii ca aceasta companie ar fi trebuit sa fi fost achizitionata de Carlyle Group.
No comments:
Post a Comment